مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فینالیست شدن و حتی قهرمانی استقلال و پرسپولیس در آسیا اگر حمایت و تقویت شوند انتظاری منطقی است.
کد خبر: ۵۹۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 17 April 2018

به گزارش تابناک : رضا عنایتی درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل الهلال و صعود این تیم به عنوان صدرنشین از گروه خود در آسیا گفت: بازیکنان استقلال یک بازی خوب و با برنامه را مقابل الهلال انجام دادند که نتیجه آن شکست نماینده عربستان بود. استقلالی‌ها مستحق صعود به عنوان تیم صدرنشین ازگروه مرگ بودند و اگر همین شرایط و روند را ادامه دهند حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن حریف آسانتری برای استقلال در مرحله بعد خواهد بود یا لوکومتیو، تاکید کرد: تیمی که اهداف بزرگ در آسیا دارد این موضوع برایش تفاوتی مدارد که در مرحله بعد ذوب‌آهن حریفش باشد یا لوکومتیو ازبکستان.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با توجه به قوانین AFC این موضوع مهم است که مسئولان باشگاه این تیم را حفظ و حتی تقویت کنند. ضمن اینکه از تاثیرگذاری و ثباتی که شفر در استقلال ایجاد کرده نباید غافل شد و تکلیف تمدید قرارداد با او هرچه زودتر باید مشخص شود.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که با نتایج اخیر تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آسیا و امکانات و بازیکنانی که باشگاه‌ها و تیم‌های قدرتمند آسیایی بویژه در شرق این قاره دارند، آیا انتظار هواداران این 2 تیم برای قهرمانی آنها در آسیا منطقی است، تاکید کرد: تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نشان داده‌اند که از چه پتانسیلی برخوردارند بنابراین اگر شاکله اصلی این 2 تیم حفظ و تقویت و حمایت شوند فینالیست شدن و حتی قهرمانی آنها در آسیا یک انتظار منطقی است.

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار