نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ضد تروریسم بین‌المللی است، گفت: دشمن از سیاست ضد تروریسم ایران خشمگین است.
کد خبر: ۵۹۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 19 April 2018

به گزارش تابناک : ابوالفضل حسن بیگی درباره اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر تعهد عربستان به کاهش حمایت مالی از تروریست‌ها، تأکید کرد: در دو دهه گذشته آمریکایی‌ها تلاش کردند گروه‌های تروریستی دست‌نشانده خود را با پول عربستان، امارات و قطر تقویت و همواره اقدامات تروریستی را در سطح وسیع صورت دهند همچنین این کشورها سعی دارند تا با ابزارهای تبلیغاتی اقدامات شومشان در منطقه را متوجه ایران سازند اما امروز سازمان‌های بین‌المللی به‌یقین رسیده‌اند که جمهوری اسلامی ضد تروریسم بوده و به دنبال حق و عدالت است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروز بخش اعظمی از حکومت‌ها در منطقه طرفدار جمهوری اسلامی و علیه آمریکا هستند، افزود: انزوای عربستان در منطقه باعث انزوای آمریکا شده است ازاین‌رو آمریکایی‌ها استراتژی خود را تغییر خواهند داد چراکه می‌دانند احتمال پیروزی برای آن‌ها در بخش تروریسم ناممکن است.

نماینده مردم دامغان در خانه ملت اضافه کرد:  آمریکایی‌ها خود را در موضوع اقدامات علیه امنیت منطقه کنار کشیده و برعکس خود را منجی مردم معرفی می‌کنند که البته دنیا این ادعاها را قبول نمی‌کند از سوی دیگر آمریکا می‌خواهد بین تروریست‌ها، تروریست خوب و بد را معرفی کند لیکن در سوریه تمام تلاش‌ها را به کار بستند تا به‌نوعی ارتش آزادی‌بخش را به مردم این کشور به‌عنوان گروهی خیرخواه منافع سوریه، معرفی کنند.

حسن بیگی بابیان اینکه غوطه شرقی در نزدیکی اسرائیل قرار داشته و تروریست‌ها در این منطقه شکست‌خورده‌اند، تأکید کرد: ازاین‌رو آمریکایی‌ها مجبور هستند داعش را تروریست معرفی کنند تا حضور خود در سوریه را حفظ کنند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار