وزیر کشور با صدور پیامی رحلت عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز (ره) نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 23 April 2018

به گزارش تابناک : «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، با صدور پیامی رحلت عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز (ره) نماینده مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وزیر کشور به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
 
ارتحال عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز (ره)، نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد، عمر با برکت خویش را در حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در نشر، اعتلا و ترویج معارف و ارزش های اسلامی و ارائه خدمات ارزشمند دینی و فرهنگی به خصوص برای مردم انقلابی و متدین آن دیار صرف نمود و همواره در خط ولایت و در سنگر نماز جمعه و مجلس خبرگان رهبری منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی بود.
 
اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان خراسان شمالی و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
 
 
 
منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار