تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: رژه موتوری روز ایمنی حمل و نقل با حضور 30 اکیپ راهداری و پلیس راه استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 26 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، حسین مالکی اظهار کرد: در آستانه هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل (روز بدون حادثه) رژه موتوری و مانور ایمنی با حضور 30 اکیپ دو نفره راهداری و پلیس راه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مسیر این رژه موتوری از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تا پلیس راه شهرکرد به اصفهان بود، افزود: پس از رژه، نیروها در ایستگاه پلیس‌راه ساماندهی و برای اجرای مانور روز بدون حادثه در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسئله ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده که آمار تصادفات و میزان خسارت‌های وارده این موضوع را تأیید می‌کند.
مالکی با اشاره به آماده‌باش بودن نیروهای راهداری تا اواخر وقت امشب در محل‌های شناسایی شده محورهای استان، ادامه داد: با حضور اکیپ‌های راهداری و پلیس راه و کنترل تردد محورهای مواصلاتی خوشبختانه حادثه‌ای در محورهای استان رخ نداد.
وی گفت: ضروری است شهروندان به شیوه‌های مختلف درباره تأثیرات منفی تلفات جاده‌ای بر خانواده‌ها و جامعه، به‌ویژه معلولیت ناشی از این حوادث آگاهی یابند.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: نواختن زنگ ایمنی در یکی از مدارس حاشیه جاده، اهدای کلاه ایمنی به راکبان موتور سوار و برگزاری رژه راکبان موتور سیکلت در شهرهای حاشیه جاده از دیگر برنامه‌های روز ایمنی حمل و نقل در استان است.
مالکی ادامه داد: در کنار امکانات ایجاد شده، تعهد بیشتر و ضرورت آگاهی‌بخشی به مردم با هدف افزایش ایمنی و نسبت به حوادث رانندگی و عواقب وخیم آن نیز ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار