اولین یادواره سه هزار و 300 شهید ارتش در استان مازندران پنجشنبه شب با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ، جمعی از مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدا در مصلی جمعه شهرستان جویبار برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱ 27 April 2018

به گزارش تابناک : امام جمعه جویبار در این مراسم گفت : بسیار خرسندیم که توفیق میزبانی از اولین یادواره سه هزار و 300 شهید ارتش در استان مازندران به این شهرستان رسید.
حجت الاسلام محمدتقی نادعلیزاده با بیان اینکه اولین شهید ارتش جمهوری اسلامی استان مازندران متعلق به شهرستان جویبار است ، افزود : شهرستان جویبار تاکنون 303 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است .
وی ادامه داد : همچنین این شهرستان این افتخار را دارد که 2 هزار و 500 رزمنده و 750 معلول دارد که برای حفظ ایران اسلامی تلاش کرده اند.
امام جمعه جویبار گفت : شهدای هشت سال دفاع مقدس کسانی بودند که ترس را از خود دور و جانشان را نثار کردند تا ذره ای از خاک ایران به دست دشمن نیفتد. 
فرمانده عملیاتی قرارگاه لشکر 30 گرگان هم در این مراسم گفت : برگزاری یادواره شهدا بهانه خوبی است تا همه با گرد هم آمدن بتوانیم یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.
امیر معمار باشی افزود : شهدا کسانی بوده اند که با به شهادت رسیدن خود حیات مادی و معنوی را برایمان به ارمغان آورده اند .
وی با بیان اینکه نام شهدا تا ابد برایمان جاویدان است ، گفت : امروزه عزت و توانمندی ما به برکت خون شهداست که باید شهدا را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم .
در پایان این مراسم از مقام سرباز صلح تجلیل شد.
استان مازندران تاکنون بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است .

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار