در این رویداد علمی، 9 تیم با 9 ایده به فعالیت پرداختند که در پایان تیم های مداوا، ال تی ال و لباس ساندویچ به ترتیب از استان های مازندران و تهران اول تا سوم شدند.
کد خبر: ۶۰۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 07 May 2018

به گزارش تابناک مازندران: رویداد کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های کشور در مازندران
 


براساس این گزارش، احمد واعظی دبیر اجرایی رویداد کارآفرینی دانشگاه مازندران با اعلام این خبر گفت: این رویداد مهم با حضور بیش از 70 نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور از استان های مازندران، تهران، لرستان، بوشهر، گلستان و اصفهان برگزار شد.
وی افزود: در این رویداد علمی، 9 تیم با 9 ایده به فعالیت پرداختند که در پایان تیم های مداوا، ال تی ال و لباس ساندویچ به ترتیب از استان های مازندران و تهران اول تا سوم شدند.

واعظی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد، کمک به بازارهای کسب و کار و بخش خصوصی با رساندن ایده های علمی و تخصصی بوده است.


دبیر برگزاری رویداد کارآفرینی دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: این رویداد به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران و انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه و با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز، دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، اتاق بازرگانی و جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار