مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به صعود تیم فوتبال نساجی به لیگ برتر فوتبال گفت: تیم نساجی شایستگی فنی، اجتماعی و قدمت و ریشه کهن دارد و خلاء استان را در لیگ برتر پر کرد.
کد خبر: ۶۰۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 10 May 2018
به گزارش تابناک : حبیب حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در حاشیه گردهمایی معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش در ساری اظهار داشت: تیم نساجی شایستگی فنی و محبوبیت اجتماعی، قدمت و ریشه کهن دارد و خدمات زیادی به جامعه مازندران کرده است.

وی افزود: در ۲۳ رشته ورزشی از جمله شطرنج، تکواندو، وزنه برداری قابلیت های ملی شدن داریم و جای مازندران در لیگ برتر فوتبال خالی بود که با صعود تیم نساجی این خلاء پر شد.
 
حسین زادگان، به گردهمایی معاونان و مدیران کل ستادی وزارت ورزش در استان اشاره کرد و گفت: مازندران در حوزه قهرمانی ورزش سهم ممتاز و ویژه ای دارد و استان طلایی و استثنایی است، اما در برخی حوزه ها که اثرات مثبت در فرایند ورزش دارد خوب دیده نشدیم و باید تلاشمان را در این زمینه بیشتر کنیم.
 
حسین زادگان با اشاره به گردهمایی معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش در مازندران ادامه داد: فرصت خوبی است تا تهدیدها و مسائل فراروی ورزش استان بررسی و آسیب شناسی شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تقدیر از حمایت های استاندار مازندران به حوزه ورزش استان افزود: ورزش مازندران قابلیتی بی نظیر و بی بدیل در توسعه استان دارد و باید این بستر شکوفا شود.
 
 
 
منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار