انجمن حمایت از زندانیان مشترکابا با قائم شهر دوسال است برگزار می شود انشاالله بتوانیم امسال هم با حضور خوب خیرین شهرستان جشن گلریزان خوبی را برگزار نمائیم تا کمکی برای زندانیان غیرعمد و خانواده هاشان باشد .
کد خبر: ۶۰۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 10 May 2018

 به گزارش تابناک مازندران، جشن گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد در شهرستان سوادکوه شمالی با حضور منصوریان فرماندار برگزار خواهد شد

برگزاری دومین جلسه زندانیان غیر عمد شهرستان سوادکوه
 

 ظهر روز چهارشنبه مورخه 97/2/19 دومین جلسه زندانیان غیرعمد با ریاست منصوریان فرماندار و با حضور ابراهیمی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستاهای قائم شهر ،سوادکوه شمالی ، سوادکوه ، و روسای بعضی از ادرات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه منصوریان فرماندار ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت : انجمن حمایت از زندانیان مشترکابا با قائم شهر دوسال است برگزار می شود انشاالله بتوانیم امسال هم با حضور خوب خیرین شهرستان جشن گلریزان خوبی را برگزار نمائیم تا کمکی برای زندانیان غیرعمد و خانواده هاشان باشد .

د رادامه ابراهیمی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستانهای قائم شهر سوادکوه سوادکوه شمالی مطالبی را پیرامون زندانیان غیر عمد برنامه هایی که قبل از ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد بیان کرد.

ایشان همچنان خبر داد . در مورخه 97/2/31 جشن گلریزان د رمسجد جامع شیرگاه برگزار خواهد شد و از همه خیرین خواست د راین جشن شرکت نمایند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار