کامیابی نیا بعد از مصدومیت شدید در جدال رفت مقابل الجزیره، خیلی زود تمرینات خود برای بازگشت به جمع این تیم را استارت زد.
کد خبر: ۶۰۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 12 May 2018

به گزارش تابناک : کامیابی نیا هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس امروز مورد تست نهایی قرار خواهد گرفت تا شرایطش برای بازی مقابل الجزیره امارات مورد بررسی قرار گیرد.

کامیابی نیا در اواسط نیمه دوم جدال مقابل الجزیره امارات به دلیل در رفتن کتف از زمین خارج شد. او بلافاصله در بیمارستان خلیفه امارات درمان اولیه را پشت سر گذاشت. هافبک سرخپوشان بعد از بازگشت از ابوظبی با حضور نزد دکتر تخصصی کتف خود را مورد بررسی نهایی قرار داد و خبر خوشحال کننده برای او این بود که اعلام شد نیازی به عمل جراحی مجدد نخواهد داشت. کامیابی نیا که چهارمین بار است از این ناحیه دچار مصدومیت می‌شود، تمرینات اختصاصی خود را طبق نظر پزشک و زیر نظر کادرپزشکی، فیزیوتراپ و مربی بدنساز تیم پشت سر گذاشته و امیدوار است بتواند در جدال برگشت برای این تیم به میدان برود.

هافبک شماره ۱۱ پرسپولیس تا به امروز و در طول حضور سه ساله خود در این تیم ۹۹ بازی را در رقابت‌های مختلف پشت سر گذاشته و اکنون امیدوار است در بازی پایانی فصل برای این تیم موفق به انجام دیدار شماره ۱۰۰ شود.

کادرپزشکی تیم امروز نظر نهایی را در خصوص شرایط این بازی به برانکو ایوانکوویچ اعلام خواهد کرد و در صورتی که قادر به حضور در بازی باشد بخش زیادی از مشکلات این تیم در خط میانی برطرف خواهد شد.

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار