معاون استاندار مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه گفت: طرح‌های بوم‌گردی در غرب مازندران رونق گرفت.
کد خبر: ۶۰۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 13 May 2018

به گزارش تابناک : سید امیرحسینی جو امروز در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های غرب مازندران به سابقه طولانی فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی تنکابن اشاره کرد و اظهار داشت: در تاریخ مشروطه تنکابن یکی از خاستگاه‌های مردمی بود و اهدای سه شهید در انقلاب، 562 شهید در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نشان دهنده دلبستگی مردم این شهرستان به نظام و انقلاب است.

وی افزود: 700 میلیارد تومان از سال 92 تاکنون در شهرستان تنکابن، پروژه در حوزه‌های زیرساختی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

حسینی جو با اشاره به اینکه تنکابن در بخش کشاورزی بالاترین میزان تولید کیوی و گل و گیاه را در سطح کشور دارد، تصریح کرد: در حوزه گردشگری طبق برنامه‌ریزی تا سال 1400 شاهد افتتاح 100 واحد بوم‌گردی خواهیم بود.

وی تفویض اختیار ، کمبود پزشک در حوزه تامین اجتماعی، تسریع در ساخت سد ازارک و بالابودن قیمت مصالح را از جمله مشکلات این شهرستان دانست و گفت: در حوزه انتظامی به دلیل فاصله زمانی تا مرکز استان در حوزه‌های نرم افزاری و پلیس فتا دچار مشکل هستیم.

حسینی جو افزود: کشور در دوره خاص سیاسی قرار دارد که وحدت قوا و مردم با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری رمز بقای کشور است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار