مالک باشگاه نساجی مازندران گفت:از حالا نمی‌توانم بگویم اول، دوم یا سوم می‌شویم اما شما شک نکنید برنامه‌ای در پیش داریم که برای فصل آینده جزو 7 تیم اول لیگ باشیم.
کد خبر: ۶۰۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 15 May 2018

به گزارش تابناک : فرهاد صنیعی‌فر در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای نساجی در لیگ برتر دارند گفت:ما با کادر فنی در ارتباط هستیم و البته برنامه‌هایمان را طی روزهای ‌آینده جمع بندی خواهیم کرد.

وی با اشاره به این موضوع که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال بازسازی است گفت: ورزشگاه در دست بازسازی است و چند روز پیش هم وزیر محترم ورزش و جوانان در قائمشهر حضور پیدا کرد و برای تجهیز ورزشگاه وطنی بودجه خوبی اختصاص داد.به هر حال همه پیگیر ورزشگاه وطنی هستند و اگر قرار باشد حداقل یک تیم حرفه‌ای را وارد مسابقات کنیم همه باید دست به دست هم بدهند  تا نساجی در لیگ برتر موفق شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران در خصوص اینکه چه برنامه‌ای تدارک دیده تا تیمش در لیگ برتر تفکر آسانسورگونه داشته باشد گفت: اگر قرار باشد با تفکر زنگ تفریح بودن به مسابقات برویم درست نیست، طی روزهای آینده بعد از جمع بندی کادر فنی و مدیرعامل باشگاه در مورد تیم فصل آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.ما تیم محکمی را روانه مسابقات فصل آینده می‌کنیم و من از حالا نمی‌توانم بگویم اول، دوم یا سوم می‌شویم اما شما شک نکنید برنامه‌ای در پیش داریم که برای فصل آینده جزو 7 تیم اول لیگ باشیم.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار