پلیس راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر فردا ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا ۶ صبح شنبه ۲۹ اردیبهشت برقرار است.
کد خبر: ۶۰۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 16 May 2018

به گزارش تابناک : بر این اساس، تردد هر نوع موتور سیکلتی به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در این مدت در محور‌های کندوان، هراز، فیروزکوه ممنوع خواهد بود.
**محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.
**محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز چهارشنبه تا جمعه ۲۹ اردیبهشت ممنوع است.
** محور فیروزکوه
- رفت و آمد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.
پلیس راه مازندران نیز اعلام کرد که در صورت کاهش حجم تردد در محور‌های استان احتمال لغو محدودیت ترافیکی وجود دارد.
** وضعیت جوی پایان هفته در مازندران
بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران، برای امروز تا عصر فردا (چهارشنبه) آسمان محور‌های مواصلاتی مازندران ابری همراه با احتمال بارش رگباری باران خواهد بود.
دمای هوا هم برای روز جمعه نسبت به امرو حدود پنج درجه افزایش می‌یابد.
همچنین هواشناسی مازندران اعلام کرد که از اواخر روز پنجشنبه با تشدید سامانه بارشی دراستان، بارش باران پیش بینی می‌شود و مردم مازندران شاهد کاهش محسوس دما می‌باشند.

 

 

منبع : ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار