محمود صیدانلو گفت: مازندران همواره جزو استان‌های ممتاز است و امیدوارم با عنایت شخص وزیر و مسئولان استانی شاهد ایجاد پیست ریس در این استان باشیم.
کد خبر: ۶۰۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 16 May 2018

به گزارش تابناک : محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی که برای حضور در مجمع انتخاباتی به استان مازندران سفر کرده بود، در مورد ارزیابی مازندران و جایگاهش در کشور گفت: هرساله با توجه به شاخص‌های متنوعی که در نظر داریم عملکرد هیات‌های استانی را در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهیم که به‌عنوان مثال در رشته‌های آفرود و اسلالوم، مازندران همواره در طول سال‌های اخیر جزو استان‌های ممتاز است و جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی در مورد شرایط خوب آب و هوایی و طبیعت بی‌نظیر مازندران افزود: مازندران با دارا بودن موقعیت خوب جغرافیایی توانایی برگزاری مسابقات منطقه‌ای چند جانبه با حضور کشورهای همسایه را دارد.

صیدانلو در خصوص نداشتن زیر ساخت‌های مناسب در استان گفت: برای رشته کراس در اکثر شهرهای استان پیست داریم، ٣ مجموعه کارتینگی هم در استان فعال است اما آنچه در آن مشکل داریم پیست ریس است که نه تنها مازندران بلکه در سایر استان‌ها هم این مشکل وجود دارد. ساخت پیست ریس هزینه بالایی را می‌طلبد ولی متاسفانه در طرح و توسعه امکان ورزشی هیچ بودجه‌ای برای ساخت پیست ریس اختصاص داده نمی‌شود.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی در پایان خاطرنشان کرد: بارها تقاضا کرده‌ام از اعتباراتی همچون ٢٧٪‌ ارزش افزوده برنامه ششم که متعلق به ورزش است برای ساخت زیر ساخت‌ها در اولویت قرار بگیرد که امیدواریم با عنایت استاندار، مدیر کل و شخص جناب وزیر ان‌شاءالله در آینده شاهد زیر ساخت مناسبی برای ایجاد پیست ریس در مازندران باشیم.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار