روزانه 22 نفر در مازندران طلاق می گیرند.
کد خبر: ۶۰۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 17 May 2018

به گزارش تابناک : مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با اشاره به صدور بیش ازهشت هزار سند طلاق پارسال در استان گفت: با افزایش سه درصدی این واقعه، روزانه 22.5 نفر در مازندران طلاق می گیرند.
محمد حسن بهادر با بیان اینکه پارسال بیش از 23 هزار سند ازدواج در استان صادرشد افزود: واقعه ازدواج نیز پارسال 7 درصد کاهش داشت.
بهادر همچنین به رتبه نخست مازندران درکشور در بیشترین تعداد رسیدگی به پرونده‌های قانون تعیین تکلیف ،ساختمان های فاقد سند رسمی و مستندسازی روستایی درصدور 14 هزار سند روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: در صدور اسناد رسمی در دفترخانه نیز 13 درصد افزایش داشتیم.
وی با اعلام اینکه دو هزار و 424 فقره از معاملات املاک مردم به‌صورت وکالتی است این امر را نگران‌کننده و موضوع وکالت در این بخش را موجب افزایش شکایات در دستگاه قضایی دانست وشمار پرونده های شبه قضایی پارسال در استان را 66 هزار فقره اعلام کرد.
بهادر با تاکید بر اینکه هر اداره‌ای دولتی که ملک در اختیار خود دارد باید مستندسازی کند افزود: 35 درصد املاک دولتی در مازندران بدون سند است.
به گفته مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران؛ در بخش درآمد نیز پارسال با کسب 98 میلیارد تومان، دومین دستگاه درآمدزای استان بودیم که بابلسر، تنکابن و عباس‌آباد رتبه نخست استان در این بخش بودند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار