اصغری با بیان اینکه سیزدهمین سبد کالا (از سال 92 تاکنون) به نیازمندان تحت پوشش بهزیسنی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اقشار کم درآمد و نیازمند مازندران در حال توزیع است.
کد خبر: ۶۰۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 17 May 2018

به گزارش تابناک : اصغری با بیان اینکه سیزدهمین سبد کالا (از سال 92 تاکنون) به نیازمندان تحت پوشش بهزیسنی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اقشار کم درآمد و نیازمند مازندران در حال توزیع است گفت: بر اساس هر خانواده 30 هزارتومان (یک نفره) تا 130 هزارتومان (پنج نفره) سبد کالا داده می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه 3 میلیون و 800 هزار خانوار محروم و نیازمند در کشور وجود دارند افزود: از این تعداد 239 هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی مناطق محروم با همکاری نهادهای حمایتی شناسایی و به آنها نیز سبد کالا تعلق می گیرد.
اصغری با اشاره به وجود 10 میلیون نفر واجد شرایط دریافت سبد کالا در کشور گفت: افرادی نیازمند می توانند با مراجعه به سامانه حمایت غذایی خانوار مراجعه و با توجه به دارا بودن شرایط لازم سبد کالا دریافت کنند. همچنین این افراد برای دریافت سبد کالای خود به فروشگاه های اتحادیه فرهنگیان، رفاه، کوروش، تعاونی روستا، سپه، امکان، شهروند، تعاونی مصرف محلی و فروشگاه های زنجیره ای هایپر مراجعه کنند.

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار