سرپرست مدیریت جهاد كشاورزي شهرستان ساری گفت: یک ميليون و 667 هزار ليتر سوخت سهميه اي حمايتي اردیبهشت امسال بين كشاورزان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۶۰۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 20 May 2018

به گزارش تابناک : رضا پورفلاح افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی اردیبهشت امسال، یک ميليون و 667 هزار و 250 ليتر سوخت سهميه اي حمايتي براي آب تخت شاليزارها، شخم و شيار، تسطيح زمين هاي كشاورزي و مرغداری بین کشاورزان، دامداران و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان ساری توزيع شد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بيان اينكه توزيع سوخت در بخش كشاورزي این شهرستان برعهده این مديريت است گفت: 862 هزار و 50 ليتر برای شخم و شيار، آب تخت و تسطيح شاليزارها، 793 هزار و 500 ليتر برای مرغداری هاي بدون شبكه گازرساني و چهار هزار و 700 لیتر سوخت نفت گاز بین دامداری های این شهرستان توزيع شد. 
رضا پورفلاح با اشاره به اینکه 2 هزار لیتر سوخت (یک درخواست) به صنایع تبدیلی و 5 هزار لیتر نفت گاز (یک درخواست) به گلخانه ها اختصاص داده شده است افزود: كارگروه بازرسي شامل كارشناسان اين مديريت، شركت نفت و نماينده فرمانداري بر مراحل ثبت‎نام، تائيد و صدورحواله سوخت و چگونگي رعايت تكريم ارباب رجوع نظارت دارند.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با تاکید بر اینکه کشاورزان، مرغداران و دامداران در فصل زراعي یا ماه های سرد سال، نبايد پس از صدورحواله سوخت زمان طولاني را براي دريافت آن از شركت هاي توزيع صرف كند توصيه كرد: براي دريافت سوخت نفت گاز به اين مديريت مراجعه کرده تا پس از بررسي و ارجاع به شركت پخش فرآورده هاي نفتي اقدامات لازم هر چه سريعتر انجام شود.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار