تاخیر چندماهه در پرداخت حقوق کارگران شهرداری
کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در سی‌ و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به رسالتی که بعد از رای دادن و اعتماد کردن مردم بر دوش ما قرار دارد، متاسفانه قادر به حل و فصل همه مشکلات موجود نیستیم.
کد خبر: ۶۰۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 20 May 2018
به گزارش تابناک اصفهان، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در سی‌ و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به رسالتی که بعد از رای دادن و اعتماد کردن مردم بر دوش ما قرار دارد، متاسفانه قادر به حل و فصل همه مشکلات موجود نیستیم.
محمدی گفت: برخی کارگران از بهمن مابه گزارش تابناک منطقه اصفهان، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در سی‌ و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به رسالتی که بعد از رای دادن و اعتماد کردن مردم بر دوش ما قرار دارد، متاسفانه قادر به حل و فصل همه مشکلات موجود نیستیم.برخی کارگران از بهمن ماه گذشته حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند که بسیار دردآور است. تذکر به خودم می‌دهم و امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم برای به انجام رساندن رسالت مان گام برداریم. از شهردار و معاونت مربوطه خواهشمندم هرچه سریع‌تر حقوق این عزیزان را پرداخت کنند.

هم چنین مهدی مزروعی- عضو دیگر شورای شهر اصفهان گفت: در میدان نقش جهان طبق سنوات گذشته ورود خودرو ممنوع است که حرکت مثبتی بود. در ایام نوروز و بعد از آن بسیار مشاهده شده است که چندین اتوبوس واحد وارد محدوده شده‌اند.

وی افزود: این مسئله با سهل انگاری مواجه است. علاوه بر اتوبوس‌ واحد، خودرو مقامات هم وارد محدوده می‌شود که طبق قانون نباید مجوز داشته باشند. تنها در موارد اضطراری و اورژانسی اجازه ورود و خروج را دارند. کلانتری 35 بازار که در ورودی بازار قیصریه قرار دارد با شعار گردشگری هم‌خوانی ندارد و حضور متخلفین و متهمین با دستبند و پابند صورت خوشی ندارد.

هم چنین اصغر برشان- عضو دیگر شورای شهر اصفهان گفت: پرداخت به موقع حقوق کارگران از تکالیف اولیه شهرداری است و خواستار تسریع پرداخت حقوق‌ معوقه و جاری هستیم. یکی از راهکارهای موثر در رونق ساخت و ساز و آبادانی محلات و بافت‌های تاریخی محلات، بازگشایی جلوگاه‌ها است که با اعطای طرح و بودجه در مناطق یک، سه و پنج این طرح انجام می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اتمام فصل امتحانات دانش‌آموزان، ادامه داد: در تابستان با توجه به ضرورت گذراندن اوقات فراغت، نیازمند برنامه‌ریزی گسترده‌ و بسیج امکانات برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی شاد و فراگیر هستیم.

این عضو شورا در خصوص حلقه چهارم ترافیکی، اظهار کرد: اتمام طرح حلقه چهارم ترافیک شهری ضرورت دارد و تعویق آن اثرات جدی به دنبال خواهد داشت. با توجه به اختصاص بودجه، اتمام این حلقه ترافیکی در حوزه اصفهان مستلزم همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداری، اداره راه‌ و شهرسازی، فرمانداری و شهرداری های شهرهای مجاور است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار