جلسه پیگیری پروژه‌های مسکن مهر استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این پروژه‌ها در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان در محل سالن جلسات این معاونت تشکیل شد.
کد خبر: ۶۰۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 21 May 2018

فرامند هاشمی زاده در خصوص این جلسه که با دعوت و حضور فرمانداران و شهرداران سه شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرتبط در حوزه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: گزارش کاملی از روند پیشرفت و مشکلات و موانع تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری از سوی مسئولین محلی حاضر در جلسه ارائه شد و برخی موارد و کاستی‌های پروژه‌های در حال بهره‌برداری طرح و مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

وی در خصوص پروژه مسکن مهر شهر رامشیر افزود: در شهرستان رامشیر تعداد 815 واحد مسکن مهر پیش بینی شده است که از این تعداد، 615 واحد خود مالکیت و مابقی دارای قرارداد سه جانبه هستند.

هاشمی زاده تصریح کرد: مسائلی همچون انشعابات فاضلاب، روشنایی معابر و پایداری برق منطقه مهمترین دغدغه‌های پیش روی تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در شهر رامشیر است که از سوی دست‌اندرکاران شهرستان در این جلسه، طرح و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرستان امیدیه تصریح کرد: در این شهرستان در مجموع تعداد 5850 واحد مسکن مهر در چند سایت مختلف جانمایی شده است که در این جلسه در خصوص پرداخت و بهره‌برداری حق انشعاب آب، روشنایی معابر و مرتفع کردن مشکل فاضلاب این پروژه‌ها تصمیم‌گیری شد.

وی گفت: در شهرستان امیدیه تاکنون تعداد 1826 واحد به طور کامل افتتاح و تعداد 2024 واحد نیز قابل افتتاح و بهره‌برداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های لازم از امکان افتتاح و بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مهر شهرستان امیدیه همزمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی در خصوص پروژه مسکن مهر شهرستان آغاجاری عنوان کرد: در این جلسه پیرامون مسئله جابه‌جایی مناطق در معرض خطر و در حریم چاه‌های نفت و مناطق بافت فرسوده تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده در پایان تصریح کرد: از سال 92 تا کنون در کل استان تعداد 21150 واحد مسکن مهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پروژه مسکن مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار