همزمان با سوم خردادماه؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از عطرافشانی مزار شهدای سوم خرداد و تجلیل از خانواده شهدای فتح خرمشهر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 22 May 2018

به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر فتح ارزشهای الهی بود و دشمنان اسلام بزرگترین شکست را در این عملیات متحمل شدند، افزود: خرمشهر با خون ملت ایران رنگین شد و با رشادت مردان و زنان این سرزمین دوباره نفس کشید و از لوث وجود دشمنان دین و مملکت اسلامی آزاد شد.

وی اضافه کرد: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت روز آزادسازی خرمشهر مراسم غبار روبی عطر افشانی مزار شهدای سوم خرداد به همراه تجلیل از خانواده صبور و ایثارگر این شهدای والامقام در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: همزمان با سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر اقشار مختلف مردم، خادمان به شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیجیان ادارات،‌ نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در گلزار سوم خرداد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بیت المقدس با آرمان‌های رفیع شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم ضمن قرائت زیارت پرفیض عاشورا، استماع سخنان فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و مداحی مداح اهل بیت(ع)،‌ مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ساعت ۷ صبح در گلزار سوم خرداد برگزار می‌شود.

هاشمی ادامه داد: همچنین در این روز با حضور خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس در محل گلزار شهدای سوم خرداد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و مسئولان استان از والدین معظم شهدای سوم خرداد تجلیل به عمل می‌آید.

وی تأکید کرد: دیدار از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس و تکریم و تجلیل از مقام شامخ این خانواده‌ها و نصب بنر گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر از دیگر اقدامات می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم افزود: در جریان عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در فاصله اردیبهشت تا خرداد سال ۶۱ بیش از ۱۵۰ شهید از استان قم تقدیم شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار