مالک باشگاه نساجی نسبت به اتفاقات رخ داده طی هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۱۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 27 May 2018

به گزارش تابناک : فرهاد صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی، پس از چند هفته سکوت، امروز به فضاسازی رسانه ای، شایعه پراکنی و نشر اکاذیب زنجیره ای در رسانه های حقیقی و مجازی علیه باشگاه متبوع خود واکنش نشان داد.

 

وی با اشاره به شیطنت های اخیر پس از صعود نساجی گفت: تا به امروز به احترام روح پاک فوتبال، آرامش استان مازندران، جلوگیری از درگیری و تنش میان دو شهر همسایه و البته به توصیه فدراسیون فوتبال در مواجهه با تمام بی احترامی ها و تهمت های ناروا سکوت کرده‌ایم اما دیگر کافی است.


وی ادامه داد: سیاست باشگاه نساجی مازندران احترام به تمامی افراد بوده است اما از امروز هشدار می دهیم هر شخص حقیقی و حقوقی، رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری و حتی مجازی که به نشر یا بازنشر اکاذیب ولو در قالب بیانیه فلان باشگاه یا مصاحبه بهمان شخص پرداخته و بدون سند و مدرک باعث آزرده خاطر شدن مردم شریف قائمشهر و استان مازندران شوند یا بخواهند صعود شرافتمندانه و مقتدرانه تیم محبوب مازندران را لوث کنند، برخلاف میل باطنی به اتهام افترا و نشر اکاذیب تحت تعقیب قانونی قرار خواهیم داد.


مالک باشگاه نساجی مازندران همچنین افزود: بار دیگر تاکید می کنم به همه دوستان رسانه ای احترام زیادی می گذاریم و معتقدیم این عزیزان یار و یاور فوتبال و ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با کسانی است که حدود یک ماه پس از صعود شایسته نساجی مازندران غرض ورزی کرده و گویی نمی خواهند از این رویه خود دست بردارند. به این دسته از دوستان هم هشدار می دهم به خاطر دفاع از حقوق هواداران پر شمار نساجی و قطره قطره عرق هایی که اعضای تیم نساجی ریخته اند و برخی دیگر نریخته اند و دنبال مفت بری هستند، هر گونه شیطنتی را از طریق مراجع قانونی پیگیری و کوتاه هم نخواهیم آمد.


فرهاد صنیعی فر در پایان خاطرنشان کرد: با کمک و برنامه ریزی علی امیری و جواد نکونام کارها را بدون هیاهو و سروصدا در فصل نقل و انتقالات پیش می بریم و همین جا به هواداران نساجی در قائمشهر و سراسر مازندران قول می دهم فصلی خوب و خاطره انگیز را رقم زده  و از اعتبار فوتبال استان در لیگ برتر به خوبی دفاع کنیم.

 

باشگاه خونه به خونه بعد از اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ دسته اول روی دو موضوع از باشگاه نساجی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده که هنوز کمیته اخلاق رای نهایی را در این خصوص صادر نکرده است.

 

 

منبع : بانک ورزش 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار