امام جمعه نوشهر گفت:
حجت الاسلام محمود مشايخ در گفت و گو با ايسنا مازندران، وجود ولي فقيه بصير و بينا را مهم ترين عامل براي استمرار انقلاب دانست و اظهار كرد: به دلیل وجود رهبری آگاه و بصير، نظام و مملكت در مواقع خطر حفظ شده و انقلاب امام خميني استمرار يافته است.
کد خبر: ۶۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 27 May 2018

به گزارش تابناک مازندران : امام جمعه نوشهر حجت الاسلام محمود مشایخ با بيان اين كه آن چه همانند حضور مردم در صحنه ، فرهنگ اسلام و وجود قرآن و رهبري در پيروزي انقلاب موثر بود، در ادامه انقلاب نيز دخيل است افزود:اگر رهبري به عنوان ولي فقيه نبود، هيچ كس و هيچ قدرت و تشکیلاتی حتي ارتش و دانشگاه نمي توانست اين مردم را با وجود اختلاف در سلایق سیاسی جمع كند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به اين كه بصيرت و تشخيص صحيح امام خميني(ره) از ايشان شخصيت خاص ساخته بود تصريح كرد:بصيرت در ابعاد مختلف سياسي ، شجاعت و اعتقاد راسخ رهبر کبیر انقلاب، از وی یک رهبر کاریزما ساخته بود.

مشايخ به بزرگترين رسالت ياران و نزديكان امام خميني(ره) اشاره كرد یادآور شد: همه مردم و نزديكان امام راحل بايد چهار اصل اسلام و جمهوري اسلامي، حفظ ارزش ها، عدالت ، قانون و قانون مداري را مد نظر قرار دهند.

وي با تاكيد بر حفظ حرمت شخصيت و بيت امام خميني (ره) خاطرنشان کرد: شخصيت امام راحل به عنوان معمار و معيار انقلاب و بيت ايشان براي حفظ نظام بايد محفوظ بماند.

امام جمعه نوشهر گفت: حفظ شخصيت امام و بيت ايشان برعهده تمام جامعه، مسئولان و به صورت ويژه برعهده بازماندگان، نوادگان و شاگردان امام خمینی (ره) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار