رئیس کل دادگستری استان تهران از اجرای حکم قاتل بنیتا پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 09 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، غلامحسین اسماعیلی در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت اجرای حکم قاتل بنیتا گفت: فرآیند مربوط به اجرای حکم انجام شد و پرونده در اختیار دادسرای اجرای احکام قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه پرونده شاکی خصوصی دارد، در اولین فرصت زمان اجرای حکم مشخص می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان هستیم، معمولاً در این ایام حکم اجرا نمی‌شود، پس از پایان ماه مبارک تعیین وقت صورت گرفته و حکم به اجرا درمی‌آید.

اسماعیلی در خصوص متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا هم اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از موضوع نیاز به بررسی مجدد داشت پرونده به دادسرا برگشته و منتظر تکمیل تحقیقات دادسرا هستیم.

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی، متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا را به اتهام قتل عمد به قصاص، در ارتباط با آدم ربایی به 22 سال و 6 ماه حبس، رها کردن طفل 17 ماه حبس، مباشرت 15 سال حبس، 111 ضربه شلاق، رد عین مال مسروقه، دیه و دو سال تبعید به دیوان‌دره محکوم کرده است.

29 تیر ماه سال 96 بود که خبر ربوده شدن دختربچه هشت‌ماهه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ ماجرا از این قرار بود که پدر بنیتا برای باز کردن درب پارکینگ از خودرو پیاده می‌شود تا خودرو را داخل پارکینگ ببرد اما در همین حین، دو عابر پیاده‌‌ای که در حال گذر از آن خیابان بودند، با مشاهده خودروی روشن، پشت فرمان می‌نشینند و خودرو و بچه را با هم به سرقت می‌برند.

جست‌وجوها برای یافتن این کودک 8ماهه چند روز ادامه داشت تا اینکه پس از 6 روز و به‌رغم تمام تلاش‌ها، جسد دختربچه در خودروی به سرقت رفته در یکی از خیابان‌های پاکدشت ورامین پیدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار