تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه جذب بازیکنان مورد نیاز خود برای نخستین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، شاهین مجیدی آقای گل و برترین پاسور فصل گذشته لیگ دسته یک را جذب کرد.
کد خبر: ۶۱۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 14 June 2018

به گزارش تابناک : شاهین مجیدی که در رقابتهای این فصل در تیم فجرسپاسی شیراز حضور داشت، با نظر ' جواد نکونام' به طور رسمی پیراهن نساجی را بر تن کرد.
این بازیکن که سابقه حضور در تیم های آلومینیوم اراک و استقلال اهواز را درکارنامه دارد، در فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک برای تیم فجر سپاسی شیراز بازی کرد و با زدن 17 گل و دادن 9 پاس گل عنوان آقای گلی و برترین پاسور را به طور مشترک به دست آورد.
قرار داد مجیدی با تیم تازه لیگ برتری شده نساجی مازندران یکساله است.
همچنین باشگاه نساجی مازندران، با ' سجاد حیدری' یکی دیگر از بازیکنان موثر فصل گذشته لیگ یک که درتیم مس رفسنجان 10 گل به ثمر رسانده بود، قرارداد بست.
** تمدید یکساله عباس زاده با نساجی
محمد عباس زاده مهاجم توانمند تیم نساجی مازندران که درنیم فصل دوم به این تیم اضافه شده وتاثیر زیادی در صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور داشت، با وجود گمانه زنی ها، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با قائمشهری ها تمدید کرد.
در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد محمد عباس زاده و تمدید قرارداد و رقم قرارداد درخواستی این بازیکن وجود داشت.
عباس زاده البته در نیم فصل مسابقات سال گذشته لیگ یک از سایپا به نساجی پیوست تا این تیم را به لیگ برتر بیاورد، ماموریتی که با به ثمر رساندن 14 گل طی 17 مسابقه نیم فصل دوم به طور کامل انجام شد تا مهاجم سابق پرسپولیس به محبوب ترین چهره میان مردم قائمشهر تبدیل شود.
مدیران باشگاه نساجی مازندران ، پس از تمدید قرارداد جواد نکونام در بازارنقل وانتقالات پیش فصل موفق عمل کردند و تاکنون با ' امید سینک، حامد لک، نیما میرزاد، حمید دیوسالار، شاهین مجیدی، فرشاد فرجی و محمد آبشک ' برای لیگ هجدهم قرار داد بستند.
نساجی مازندران در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با کسب عنوان دومی ، پس از حدود 24 سال حضور در این سطح به عنوان نماینده استان به لیگ برتر راه یافت.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران از 14 مرداد ماه سال جاری شروع می شود و تیم نساجی مازندران در هفته نخست از تیم ذوب آهن اصفهان میزبانی می کند.

 

 

منبع : ایران اکونومیست 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار