جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 913 کیلو گرم انواع موادمخدر در سه ماهه ابتدای سال جاری در سطح استان خبر داد .
کد خبر: ۶۱۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 14 June 2018

به گزارش تابناک : حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند های تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی طی سه ماهه ابتدای سال جاری درچندین مرحله عملیات پلیسی در سطح شهرستان های استان، موفق به کشف بیش از 913 کیلو و 557 گرم انواع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند. 
وی با اشاره به افزایش 28 درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای 397 طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد. 
مفخمی تصریح کرد:با توجه به افزایش 41 درصدی طرح های اجرا شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 20باند تهیه وتوزیع موادمخدر در این طرح ها منهدم شد. 
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 3 هزار و 700 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر، خاطرنشان کرد : از مجموع این تعداد دستگیری، یک هزار و 600 نفر متهم به خرده فروشی موادمخدر بودند که تمامی افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند. 
مفخمی همچنین از دستگیری و جمع آوری یک هزار و 400 معتاد به موادمخدر در این طرح ها خبر داد و افزود: این افراد نیز به مراکز بازپروری ماده 16 و 15 تحویل شدند. 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به خانواده ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهمترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان و اعضای خانواده دارد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار