جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از 913 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 17 June 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: با هدف مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران سه ‌ماه امسال در چند مرحله عملیات پلیسی در شهرستان ‌های این استان، موفق به کشف بیش از 913 کیلو و 557 گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هروئین شدند.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 28 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال از اجرای 397 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و کنترل جاده های مواصلاتی با هدف برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این طرح‌ها منهدم شدند.
سرهنگ مفخمی به دستگیری 3 هزار و 700 تهیه و توزیع کننده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از این تعداد دستگیری، هزار و 600 نفر متهم به خرده‌فروشی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه هزار و 400 معتاد دستگبر و جمع آوری شدند افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده 15 و 16 تحویل شدند.
سرهنگ مفخمی با هشدار به خانواده‌ها در باره مراقبت فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف مواد مخدر، گفت: خانواده مهم‌ترین و نخستین نهاد اجتماعی در جامعه بوده و نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان و اعضای خانواده دارد.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار