مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۲۹۰ غریق از اول خرداد تاکنون با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل دریای استان نجات یافتند.بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر در سواحل استان مستقر هستند.
کد خبر: ۶۲۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 17 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر در سواحل استان مستقر هستند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۲۵ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۶۱ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ فروند قایق نجات و ۱۳ فروند جت اسکی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۸ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند، افزود: هزار و ۵۳ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران افزود: عملیات اجرایی طرح امداد ونجات ساحلی در ایام تابستان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در نوار ساحلی در دست اجراست.

اکبری به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار