مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از کاهش ۲۴ درصدی قربانیان رانندگی در این استان خبر داد.علی عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در اردیبهشت‌ماه امسال ۴۸ نفر شامل ۳۶ مرد و مابقی زن هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۶۲۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 18 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : علی عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در اردیبهشت‌ماه امسال ۴۸ نفر شامل  ۳۶ مرد و مابقی زن هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد کاهش داشته است .

وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی دی‌ماه محور برون‌شهری  ۳۳ نفر، درون‌شهری ۱۴ نفر و راه روستایی  یک نفر را در برمی‌گیرد و همچنین  شهرهای ساری و میان درود با ۱۰ ،قائم‌شهر ، سیمرغ با هفت  و آمل با پنج مورد بیشترین فوتی و  شهرهای نکا ، بهشهر ،فریدون‌کنار ، محمودآباد بدون فوتی گزارش‌شده است و از این تعداد ۱۹ نفر ،  ۱۲ نفر سرنشین ، ۱۱ نفر راننده و ۶ نفر موتورسوار هستند .

مدیرکل پزشک قانونی استان مازندران تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در اردیبهشت‌ماه سال جاری،  هزار و ۵۲۴ نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل  ۲۶ درصد افزایش داشت .

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: در راستای کنترل و کاهش آمار تصادفات در جاده‌های برون‌شهری، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان  و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار