در حالی دومین تمرین تیم نساجی مازندران برای لیگ برتر و در خارج از خانه در پایتخت برگزار شد که حضور دلال‌ها و واسطه‌ها در حاشیه زمین چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۶۲۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 19 June 2018

به گزارش تابناک : نساجی مازندران بعد از ۲۴ سال امید شهر قائم‌شهر را زنده کرد و فوتبالش را با لیگ برتر آشتی داد اما نساج‌ها تمرین اول و دوم را در پایتخت و خارج از خانه برگزار کردند.

ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در حال بازسازی است و نساج‌ها چاره‌ای ندارند در خارج از خانه به تمرین بپردازند تا برای بازی‌های لیگ مهیا شوند ازاین‌رو، اولین تمرین این تیم روز جمعه و دومین روز شنبه در ورزشگاه کارگران تهران با حضور بازیکنان جدید این تیم زیر نظر جواد نکونام برگزار شد.. تمرین نساجی رأس ساعت با صحبت جواد نکونام آغاز شد و سپس گلرها بافرشید قدیری، مربی دروازه بانان و بازیکنان زیر نظر سایر اعضای کادر فنی تمریناتی نظیر پرسینگ، آقا وسط و پاس‌های طولی و عرضی را در دستور کار قراردادند و درنهایت نخستین تمرین نساجی با سرد کردن بدن‌ها به پایان رسید. بازیکنانی نظیر محمد عباس زاده، حامد لک، سجاد آشوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، رحمان جعفری، امین رضایی، محمود شفیعی، مهرداد عبدی و چند بازیکن زیر ۲۳ در تمرین تیم نساجی مازندران حضور داشتند.

ورزشگاه کارگران فصل گذشته در اختیار باشگاه بادران بود و امسال به‌عنوان زمین تمرین نساجی مازندران معرفی‌شده است.

حضور تنها پنج هوادار در اولین تمرین نساجی یکی از نکات تعجب‌برانگیز این تمرین بود و رد پای دلالان و ایجنت های زیادی در حاشیه تیم و ورزشگاه محل تمرین تیم شهرستانی لیگ برتر دیده می‌شد. از حاشیه‌های روز اول تمرین این بود، فرزاد مجیدی، سرپرست باشگاه نساجی برخورد بسیار بدی با اصحاب رسانه داشت، به‌طوری‌که خبرنگاران حاضر در تمرین بسیار از این رفتار ناراحت شدند و مدیر رسانه‌ای باشگاه بارها از آن‌ها عذرخواهی کرد. تمرین دوم نساجی مازندران عصر شنبه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد.

استادیوم شهید وطنی به لیگ برتر می رسد

در حالی بازیکنان نساجی باید رنج سفر به پایتخت و تمرین در تهران را به جان بخرند که انتظار برای تکمیل ورزشگاه شهید وطنی همچنان ادامه دارد و محمد اسلامی استاندار مازندران که چندی پیش از ورزشگاه شهید وطنی بازدید کرده بود می‌گوید: انشالله ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به بازی‌های لیگ می‌رسد و تماشاگران فوتبال دوست در این ورزشگاه به تماشای بازی خواهند نشست. علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی قائم‌شهر نیز می‌گوید: ما کار خودمان را آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر تنها مشکل باشگاه نساجی، استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر است و آقای نکونام هم به‌عنوان نفر اول کادر فنی، بزرگ‌ترین مشکلش آماده نشدن ورزشگاه برای شروع مسابقات است زیرا در لیگ برتر همه باشگاه‌ها از تمام پتانسیلی که دارند، استفاده می‌کنند و واقعاً حیف است که باشگاه نساجی نتواند از پتانسیل اصلی خود که هوادارانش است، از هفته نخست بهره ببرد. درعین‌حال جمعی هواداران دوستداران فوتبال از مسئولان استانی خواستند تا نسبت به تسریع در تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اقدام کنند و تماشاگران بتوانند بازی‌های خانگی را در این استادیوم به نظاره نشینند. محمد اسدی یکی از طرفداران پروپاقرص فوتبال و تیم نساجی مازندران می‌گوید: تیم نساجی پس از ۲۴ سال به لیگ برتر صعود کرد و همه مردم شهر و فوتبال دوستان آرزو دارند در شهر خودشان بازی‌های تیم را تماشا کنند و انتظار داریم روند بازسازی استادیوم سرعت یابد.

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار