تیم کشتی فرنگی لبنیات هراز آمل درنخستین تجربه حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور، مرحله رفت این مسابقات را با ناکامی پشت سرگذاشت.کشتی فرنگی در شهرستان آمل برخلاف کشتی آزاد، این شهرستان را به یکی از قطب های مهم و اصلی این رشته در کشور تبدیل کرده، باعث شده تا متولیان امر با کمک بخش خصوصی، سهمیه حضور درمسابقات امسال لیگ دسته یک را کسب کنند.
کد خبر: ۶۲۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 19 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : کشتی فرنگی شهرستان آمل ومازندران در سالهای اخیر با ' قاسم رضایی' ملی پوش آملی و دارنده نشان طلا و برنز المپیک لندن و ریو که حضور در المپیک چین را نیز تجربه کرد و حضور 3 فرنگی کار آملی 'محسن حاجی پور ، علی ارسلان و امیرحسین حسینی' به نمایندگی از مازندران گزینه های اصلی حضور در بازیهای آسیایی اندونزی هستند، بارقه امید را در لیگ امسال بالا برد.
با این همه تیم کشتی لبنیات دوشه هراز آمل با هدایت ' عادل بالی تبار' سرمربی جوان خود در چهار هفته سپری شده از مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور 3 شکست از 3 مسابقه را تجربه کرده و با قرار گرفتن در رده سوم جدول 3 تیمی گروه دوم این مسابقات، نگرانی را در میان علاقمندان وپیشکسوتان این رشته در بازیهای باقی مانده افزایش داده است.
** فدراسیون کشتی عامل ناکامی تیم آمل
درهمین حال سرپرست تیم کشتی لبنیات دوشه هراز آمل درخصوص ناکامی این تیم در 3 دیدارگذشته گفت: به علت محدودیت و امتیازی که فدراسیون کشتی برای بازیکنان ملی پوش قائل شده ، متاسفانه اجازه حضور ملی پوشان در لیگ دسته یک را نداد و به همین خاطر تیم آمل نتوانست حداقل چهار کشتی گیر ملی پوش را که عنوان دارهای آسیایی و جهانی هستند در اختیار داشته باشد.
'پرویز فرزان' افزود : به هرحال نبود کشتی گیران باتجربه و ملی پوش که تیم بر پایه آنها بسته و روانه لیگ شده بود ، شوک سنگینی بوده ، هرچند به آینده و بازیکنان جوان تیم امید زیادی داریم.
وی ، نرسیدن کمک های مالی از سوی حامیان مالی بخش خصوصی تا پیش از شروع مسابقات که قول حمایت را داده بودند را از دیگر دلایل ناکامی تیم کشتی فرنگی آمل بیان کرد.
نائیب رییس هیات کشتی آمل همچنین، وجود اختلاف سلیقه در میان کادرفنی تیم کشتی آمل در مسابقات را تایید کرد وادامه داد: متاسفانه اختلافی که بین کادرفنی تیم وجود داشته، ترکیب خوبی در مسابقات گذشته برابر حریفان نداشتند واین به ضرر تیم آمل و عدم نتیجه گیری منجر شد.
** امیدواری به صعود
فرزان گفت به طور حتم با پیروزی برابر تیم مشهد در بازی مهم عصرپنجشنبه اینده می توانیم در بازی آخری که در بیرون از خانه برابر ایذه داریم ، با پیروزی صعود کنیم.
وی درعین حال از علاقمندان به کشتی به خصوص قهرمانان و پیشکسوتان درخواست کرد برای ایجاده انگیزه و روحیه دهی در سالن پیامبراعظم حضور پیدا کنند.
درچارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور تیم لبنی هراز آمل از ساعت17 عصر پنج شنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم شهرداری مشهد است.
تیم مشهد در دیدار رفت در خانه با نتیجه سنگین 9 بریک تیم آمل را شکست داده بود.
تیم لنبی هراز آمل در گروه دوم لیگ دسته یک کشتی فرنگی با تیم های آنزان ایذه و شهرداری مشهد همگروه است.
مسابقات امسال در دو گروه وبا حضور هفت تیم درحال برگزاری است که دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود ودرنهایت دو تیم جواز حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشوررا کسب خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار