مدیر کل پزشكي قانوني مازندران خبر داد :
شهرستان هاي ساری و میاندرود با 10، قائم شهر و سیمرغ با 7 و آمل با 5 مورد بیشترین فوتی و شهرستان های نکا، بهشهر، فریدونکنار و محمود آباد بدون فوتي گزارش شده است.
کد خبر: ۶۲۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 20 June 2018

به گزارش تابناک مازندران، دكتر علی عباسي در گفتگویی اظهار داشت: تنها در اردیبهشت امسال 48 نفر در مازندران بر اثر تصادفات رانندگي جان خود را از دست دادند، هر چند با کاهش 24 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال فوت شدند.

مدیر کل پزشكي قانوني مازندران در ادامه افزود :  از این تعداد 36 نفر مرد و بقیه زن بودند افزود: 33 نفر در جاده های برون شهري، 14 نفر درون شهري و یک نفر در راه روستايي جان خود را از دست دادند.


مدیر کل پزشكي قانوني مازندران با اشاره به اینکه شهرستان هاي ساری و میاندرود با 10، قائم شهر و سیمرغ با 7 و آمل با 5 مورد بیشترین فوتی و شهرستان های نکا، بهشهر، فریدونکنار و محمود آباد بدون فوتي گزارش شده ا ست ، گفت: از اين تعداد 19 نفر عابر پیاده، 12 نفر سرنشین،11 نفر راننده و 6 نفر موتور سوار بودند.


دکتر عباسي تعداد مصدومان تصادفات رانندگي ارجاعی به مراکز پزشکی مازندران، اردیبهشت امسال را هزار و 524 نفر با افزایش 26 درصدی نسبت به مشابه پارسال اعلام و بر رعايت نکات ايمني مانند بستن کمربند ايمني براي رانندگان و نیز سرنشينان، مکالمه نکردن با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با هدف كنترل و كاهش آمار تصادفات در جاده‌هاي برون شهري تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار