استاندار مازندران با تاکید بر ارتقا دانش حرفه ای فرهنگیان در مدارس گفت: ۱۷۰۰ دانشجو معلم جذب آموزش و پرورش مازندران می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 24 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : محمد اسلامی در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان کانون تربیت مهم‌ترین عنصر تعلیم و تربیت است و باید زیرساخت های آن در مازندران توسعه یابد. ‎

وی با اشاره به وجود نیروهای مستعد و تحصیلکرده در مازندران، افزود: مازندران سرشار از نیروهای انسانی فرهیخته و تحصیل کرده است و می توان از این ظرفیت برای توسعه دانشگاه فرهنگیان استفاده کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اختصاص پذیرش بیش از 10 هزار دانشجو معلم برای دانشگاه فرهنگیان مازندران برای مهر 97 گفت: با همت همه مسئولان و توسعه زیرساخت‌ها دانشگاه فرهنگیان مازندران آمادگی پذیرش 1700 دانشجو معلم را خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مرکز ثقل اصلی نظام آموزش و پرورش کشور است و ضرورت دارد به آن توجه جدی شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: مازندران از نظر نرخ باسوادی در رتبه‌های برتر کشور قرار دارد و با این رویکرد دانشگاه فرهنگیان مازندران نیز می‌تواند جزء دانشگاه‌های برتر و پیشرو کشور باشد.

وی بر توسعه و تجهیز و بهسازی امکانات دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود مدیران دانشگاه فرهنگیان با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به دنبال مکان یابی برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان باشند و در این زمینه استانداری نیز حمایت خواهد کرد.

بازنشستگی 370 هزار فرهنگی در آموزش و پرورش

احمدی لاشکی، نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان مازندران نیز با اشاره به بازنشستگی بیش از 370 هزار نفر از فرهنگیان تا چهار سال آینده خواستار توجه جدی برای تامین نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش شد.

طاهر روشندل اربطانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از جذب 24 هزار دانشجو معلم برای مهر 97 برای دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: 18 هزار نفر در قالب مهارت آموز دوره یک ساله وارد دانشگاه فرهنگیان شده و پس از طی دوره‌های آموزشی در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار