معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسئولان دفاتر سیاسی و اجتماعی بازوان مهم فرمانداری‌های شهرستان هستند گفت: میز احزاب در شهرستان‌های مازندران فعال می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 24 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : احمد حسین زادگان امروز در نشست با مسئولان دفاتر سیاسی و اجتماعی فرمانداری‌های استان با اشاره به اینکه کارشناسان در این حوزه بازوان سیاسی و اجتماعی فرمانداران هستند اظهار داشت: بررسی و مطالعه، پژوهش و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی شهرستان و تطبیق آنها با سیاست‌های دولت به عهده مسئولان اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان‌ها است.

وی افزود: به روزرسانی شناسنامه سیاسی امنیتی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مهم موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و دانشگاهیان تاکید کرد و گفت: برگزاری تریبون آزاد، تعامل و ارتباط با تشکل‌های دانشجویی و نظرخواهی از اساتید دانشگاه‌ها در راستای پیشرفت و توسعه موثر و مفید خواهد بود.

وی برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و شفاف را مشی دولت اعلام کرد و گفت: نظارت بر برگزاری انتخابات گروه‌های سیاسی و صنفی، تهیه گزارش از فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و رصد فعالیت‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی شهرستان در دستور کار دفاتر سیاسی اجتماعی و فرهنگی فرمانداری‌ها باید باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، برگزاری میز احزاب در شهرستان‌ها را از وظایف مهم دفاتر سیاسی اجتماعی برشمرد وگفت: سیاست دولت مشارکت احزاب در امور سیاسی اجتماعی وفرهنگی جامعه است.

وی خواستار تهیه گزارش عملکرد از بخشداری‌های هر شهرستان شد و گفت: رصد فعالیت و عملکرد نهادهای محلی دهیاری و شوراهای اسلامی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد نیز به عهده دفاتر سیاسی اجتماعی فرمانداری‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، رسانه‌های مکتوب و مجازی را ظرفیتی برای توسعه استان دانست و تاکید کرد: فرمانداران ارتباط نزدیک با رسانه‌ها داشته باشند و هرماه نشست خبری برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار