پس از رخ دادن چندین تصادف متوالی در جاده چالوس ، برخی مدعی هستند که عده ای برای کسب و کار با پخش مواد سوختنی همچون روغن سوخته بر روی خیابان جاده چالوس (جاده کندوان) شرایطی ایجاد می کنند که موجب تصادف ماشین های عبوری می شوند !؟
کد خبر: ۶۲۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 26 June 2018

به گزارش تابناک مازندران، پس از رخ دادن چندین تصادف متوالی در جاده چالوس ، برخی مدعی هستند که عده ای برای کسب و کار با پخش مواد سوختنی همچون روغن سوخته بر روی خیابان جاده چالوس (جاده کندوان) شرایطی ایجاد می کنند که موجب تصادف ماشین های عبوری می شوند !؟

براساس این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه ریختن گازوئیل در محور کرج چالوس صحت ندارد،افزود: سال 86 یک مورد اتفاق افتاده که با آن برخورد شده است و خود من هم برای بررسی موضوع به این جاده رفته ام.

وی با بیان اینکه ممکن است نوع آسفالت ایراد داشته باشد،بیان کرد:در خصوص مواد نفتی و گازوئیل ریزی اصلا این موضوع صحت ندارد.

شاکرمی در پاسخ به سوالی در مورد طرح موضوع زمین خواری در بزرگراه شمالی کرج گفت:زمین خواری اصلا وجود ندارد و یکسری از اراضی بزرگراه جزو اراضی ملی است که مطابق قانون به شهرداری واگذار شده است.

وی افزود: مابقی اراضی اشخاص هم تملک شده و این تملکات توسط دادسرا انجام شده است و در اختیار شهرداری کرج گذاشته شده است و یکسری پول این اراضی پرداخت و یکسری هم پرداخت نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با بیان اینکه برخی از افراد توافقاتی با شهرداری انجام داده اند که پول آن پرداخت نشده است،تصریح کرد: این موضوع فرایندی دارد که باید طی شود ولی موضوع زمین خواری در بزرگراه شمالی کذب محض است.

در ضمن برای فهمیدن واقعیت دست به دامان مسئولین شدم . در نهایت هیچ یک از مسئولین حاضر نشد به صراحت ریختن گازوییل کف جاده‌ای که هزاران نفر از آن خاطره داریم را تایید یا تکذیب کند و این اولین بار بود که من از عدم قطعیت از نتیجه یک گزارشم خوشحال شدم.

حالا باید به خود بقبولانم سرعت راننده‌ها زیاد بوده و کنترل ماشین از دستشان خارج شده، باید خود را مجاب کنم که مردم ما هنوز خوبند و دلشان برای هم می‌تپد و هرگز حاضر نمی‌شوند به بهای سیاه بختی عده‌ای زندگی خود را بچرخانند. باید خودم را مجاب کنم ولی دلم را چه کنم؟؟…
فعالیت ۶۰ امداد خودرو در محور چالوس

معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت‌وگو یی، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ خودروی امدادی در قالب جرثقیل و یدک‌کش در محور چالوس فعالیت دارند .

عادل منصورکیایی ادامه داد: این خودروها طی سال‌های‌گذشته به قانون تمکین نکرده و زیر بار اخذ مجوز و فعالیت قانونی نمی‌روند و همین باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

وی توضیح داد: بارها و بارها از آنها درخواست شده فعالیت خود را در قالب شرکت ساماندهی‌کنند ولی آنها با بیان اینکه بومی منطقه هستند و محور چالوس مال آنها است زیر بار این موضوع نرفته اند.

وی ابراز کرد: بر اساس‌گزارشات مردمی، برخی از رانندگان این خودروها برای جابه جایی ماشین‌های تصادفی یا تعمیری نرخی خارج از حد متعارف می‌گیرند و رفتار نامناسبی نیز با مردم دارند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
من امروز تو همون جاده سر خوردم و قبل از من و بعد از منم تو همون پیچ تصادف شده بود. خدا ازشون نگذره که بخاطر پول با جون مردم بازی می کنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار