انقلاب اسلامی ما با هدف عدالتخواهی آغاز شد و با این نوید به ملت و ملت باامید به این شعار عدالتخواهی قیام کردند که عدالت هم خواست و دستور خداست و هم شعار انقلابی و خواست مردم است که باید مدیران و مسئولان بر محور عدل و عدالت گام بردارند.
کد خبر: ۶۲۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 28 June 2018

به گزارش تابناک مازندران،  حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه نکا در این نشست گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطر شهدای هفت تر 60ب ه خصوص آیت الله دکتر بهشتی که در حرکت تروریستی منافقانه به شهادت رسیدند که اکنون همه وظیفه داریم قدردان نظام و انقلاب باشید.


براساس این گزارش، در ادامه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه دشمن به نقش جامعه اسلامی در دنیا پی برده است، راه اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی هدف دشمن برای براندازی نظام است.


 علی محمد شاعری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نکا با گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری قوه قضاییه ملجا و پناهگاه مردم است و برای سرمایه‌گذاران و افرادی که می‌خواهند در عرصه تولید و اشتغال کار کنند امنیت‌ساز هستند و امنیت اجتماعی و فرهنگی نیز از دیگر مطالبات اصلی مردم و حاکمیت است که با انجام کار درست دشمنان انقلاب نیز مایوس خواهند شد.

وی افزود: امروزه دشمن به نقش جامعه اسلامی در بیداری مردم دنیا پی برده و استکبار جهانی با تمام توان وارد میدان شدو با راه اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی هدفش براندازی نظام است و با کسی تعارف ندارد که باید با صبوری، وحدت و برنامه‌ریزی همه جانبه از این شرایط عبور کنیم.

شاعری گفت: برای برون رفت از شرایط فعلی با همگرایی همه قوا و مردم جلساتی تشکیل شد که اگر راهبرد ما تلاش و پیگیری امور باشد که اگرمردم را راضی نگه داریم امنیت پایدار ایجاد می‌شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تفکیک و تقسیم وظیفه و با همدلی و یکدلی پیگیر مطالبات مردم باشیم که در زمینه گاز رسانی تا پایان سال مالی انجام می‌شود و شاهد توسعه اقتصادی و گردشگری در روستاها خواهیم بود.

شاعری با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه اصلی ما است افزود: در انجام خدمات باید هماهنگی‌ها صورت گیرد و همدلی و همراهی را در عمل ثابت کنیم و اکنون فرصت خدمت صادقانه است و اختلافات و جناح بازی‌ها را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: اکنون فصل کشت بهاره است که جهاد پیگیر تامین کود شیمیایی باشد تا کشاورزان دغدغه نداشته باشند و در زمینه تولید واحدهای تولیدی نیز اجازه ندهیم کارخانه تولیدی تعطیل شود.

شاعری گفت: سهم استان 165میلیاردتومان بود که تا پایان تیرماه باید 50درصد جذب میشد اما نشد که روسای بانکها خود موانع را بردارند تا جوانان از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند از ابتدای امسال تا کنون 2هزارو500نفر در استان بیکار شدند که باید حواسمان باشد تا با اقدام مناسب و برنامه ریزی این آمار را کم کنیم.

شاعری گفت:اجرای طرح فاضلاب شهری، طرح هادی برای حدود80روستا، تشکیل بازارچه صنایع دستی نیز جهت اشتغالزایی و همچنین بیمارستان 60تختخوابی شهرستان در دستور قرار دارد و تا پایان سال آینده آبرسانی به بیش از70 روستاهای سه شهرستان به اتمام می رسد.

به گفته وی، مدیران ادارات نیز جلسات خودرا پس از زمان اداری بگذارند تا مردم در راهروی ادارات سرگردان نباشند.

هدف اصلی انقلاب تحقق عدالتخواهی

امام جمعه نکا نیز در این نشست گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطر شهدای هفت تر 60ب ه خصوص آیت الله دکتر بهشتی که در حرکت تروریستی منافقانه به شهادت رسیدند که اکنون همه وظیفه داریم قدردان نظام و انقلاب باشیم.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی افزود: انقلاب اسلامی ما با هدف عدالتخواهی آغاز شد و با این نوید به ملت و ملت باامید به این شعار عدالتخواهی قیام کردند که عدالت هم خواست و دستور خداست و هم شعار انقلابی و خواست مردم است که باید مدیران و مسئولان بر محور عدل و عدالت گام بردارند.

وی بیان کرد:اکنون مردم از کمبودها اعتراض ندارند بلکه از تبعیض‌ها دلخور هستند که زیبنده انقلاب اسلامی نیست پس از چهاردهه این همه مددجو تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشند و بدانیم هرکاری که انجام می‌دهیم اگر به جا و و عادلانه نباشد حرام شرعی است و مواخذه الهی دارد که باید حواسمان به این امر باشد

سرپرست فرمانداری نکا نیز گفت: وظیفه ما انجام وظایف اداری و شرعی است که بایدبرنامه و سیاست‌ها را به درستی و به دور از هر نگاه و جناحی اجرا کنیم که مدیران راس ساعت درادارات و جلسات حضور داشته باشند.

عبدالجواد توحیدی مقدم افزود: قانون اساسی ما برگرفته از قوانین شیعی و تلفیقی از قوانین دیگر است و کشور ما یکی از بهترین قانون اساسی را دارد که باید در چارچوب قانون گام برداریم.

وی بیان کرد: ایجاد تعامل، وحدت میان تمام دستگاه‌ها امری ضروری است که هدف جلسه شورای اداری تبیین سیاست عمومی دولت و هماهنگی وحدت و انسجام در شهرستان است.

دادستان نکا نیز گفت: اولویت نخست دستگاه قضا پیشگیری است و باید چالش‌ها را رفع کنیم که رفع مشکل تنها با دستگاه قضا نیست و دیگر سازمان‌ها نیز دخیل هستند.

حجت‌الاسلام ملاکرمی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت ازکالای ایرانی باید مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنیم و هر شرکت یا کارخانه ای که تولید گر است نباید تعطیل شود.

دادستان نکا گفت: در سال گذشته 30 هزار پرونده در شورای حل اختلاف، دادگاه عمومی، دادگاه حقوقی رسیدگی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار