تا پیش از این بیشترین میزان مصرف سال گذشته برق در مازندران 2 هزار و 745 مگاوات بود که مربوط به روز 25 مرداد 96 بود که این رکورد منفی در سال جاری 25 درصد افزایش پیدا کرد .
کد خبر: ۶۲۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 30 June 2018

به گزارش تابناک مازندران، تا پیش از این بیشترین میزان مصرف سال گذشته برق در مازندران 2 هزار و 745 مگاوات بود که مربوط به روز 25 مرداد 96 بود که این رکورد منفی در سال جاری 25 درصد افزایش پیدا کرد .

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق مازندران ساعت 15 روز پنج‌شنبه 7 تیر ماه امسال به یک‌هزار و 540 مگاوات رسید و رکورد مصرف برق مازندران در سال 97 شکسته شد.

قاسم شهابی امروز درباره وضعیت مصرف برق باتوجه به گرمای هوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مصرف برق مازندران ساعت 15 روز پنج‌شنبه 7 تیرماه امسال به یک‌هزار و 540 مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.

وی افزود: احتمال اینکه امروز شاهد افزایش مصرف برق باشیم بسیار زیاد است که لازم است مردم با صرفه‌جویی مصرف برق را در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، تجاری و کشاورزی مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: امروز تا دوشنبه ساعت کاری ادارات از 6:30 دقیقه تا 13:30 دقیقه اعلام شده که امیدواریم این مهم عاملی برای کاهش مصرف برق بوده و شاهد کاهش خاموشی‌ و قطعی‌های پیش‌بینی شده باشیم.

شهابی با اعلام اینکه به‌دلیل افت فرکانس و کمبود تولید شبکه سراسری برق احتمال قطعی و خاموشی وجود دارد، تصریح کرد: برنامه خاموشی کشوری بوده که لحظه‌ای اعمال می‌شود و معمولا سهمیه خاموشی از یک تا 1.5 ساعت است.

وی با تأکید بر سرویس کولرها، خاطرنشان کرد: دمای کولرها نیز بین 24 تا 25 درجه تنظیم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پایان گفت: موضوع دیگر اینکه مردم در زمان استفاده لوازم سرمایشی از مصرف لوازم پرمصرف برقی پرهیز کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار