متاسفانه شامگاه یکشنبه پدر دماوندی به همراه دختر 2 ساله اش که در حاشیه رودخانه هراز حضور داشتند به داخل رودخانه سقوط کردند .
کد خبر: ۶۲۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 02 July 2018

 

به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه شامگاه یکشنبه پدر دماوندی به همراه دختر 2 ساله اش که در حاشیه رودخانه هراز حضور داشتند به داخل رودخانه سقوط کردند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت : جست و جو برای پیدا کردن اجساد پدر و دختری که در رودخانه هراز غرق شدند ، همچنان ادامه دارد .

 غلامعلی فخاری افزود : با اعلام وقوع این حادثه ، 2 تیم امدادی پایگاههای کهرود و هراز جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه در منطقه وانا اعزام شدند .

 

رودخانه هراز یکی از 120 رشته رودخانه مازندران است که در میان کارشناسان حوزه رودخانه ها از آن به عنوان 'رودخانه وحشی ' نام برده می شود.

وی تعداد امدادگرانی را که از شب گذشته تاکنون به دنبال یافتن اجساد این 2 غریق هستند هشت نفر اعلام کرد و ادامه داد : سرعت بالای آب و همچنین طغیانی بودن رودخانه ، کار جست و جو امداگران را سخت کرده است .

معاون هلال احمر مازندران اضافه کرد : متاسفانه هر ساله بویژه در زمان تعطیلات به دلیل ناآشنایی مسافران به وضعیت رودخانه های مازندران ، حوادث سقوط افراد به داخل رودخانه ها رخ می دهد .

فخاری از مسافران و مردم خواست تا از شنا در رودخانه ها و حضور در مسیر آنها بپرهیزند تا دچار حادثه ای نشوند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار