در این تصادف خونین دو مرد به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید فاقد علائم حیاتی بودند و دو پسر بچه 11 ماهه و هفت ساله و نیز سه زن 17، 29 و 37 ساله نیز دچار آسیب دیدگی شدند که پس از اقدامات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال یافتند .
کد خبر: ۶۲۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 03 July 2018

به گزارش تابناک مازندران، این حادثه بامداد امروز سه شنبه در روستای داردکاشت از توابع بخش بابلکنار رخ داد که طی آن 2 جوان حدود 40 ساله در دم جان باختند.


براساس این گزارش، مدیر روابط عمومی اورژانس 115 بابل در گفت و گویی اظهار داشت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس کشور تکنسین های پایگاه هلیدشت و داردکاشت را به محل حادثه اعزام کرد.

برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در بابل 2 نفر را به کام مرگ کشاند و پنج نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد.


مهدی غلام نیا روشن افزود : در این حادثه دو مرد به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید فاقد علائم حیاتی بودند و دو پسر بچه 11 ماهه و هفت ساله و نیز سه زن 17، 29 و 37 ساله نیز دچار آسیب دیدگی شدند که پس از اقدامات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال یافتند .


جاده بابل به بابلکنار بدلیل کم عرض بودن و عدم وجود شانه خاکی ، رانش زمین در برخی از مناطق یکی از جاده های پرخطر در مازندران محسوب می شود که در حال حاضر نیز بدلیل ترمیم و تعریض ،جاده در دست ساخت می باشد.


این جاده به دلیل دسترسی به منابع طبیعی لفور در فصل تابستان و بهار میزبان هزاران نفر از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار