اختلال در پست فشار قوی 230 کیلوولت بابل که از ظهر امروز تا عصر با قطعی مکرر برق خود را نشان داده بود، روز سختی را برای بابلی ها به دنبال داشته است.
کد خبر: ۶۲۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 03 July 2018

قربانعلی ولی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ ضمن عذرخواهی از مردم بیان کرد: امروز به طور ویژه پیگیر قطعی مکرر برق از سوی شرکت برق منطقه ای مازندران بوده ایم و یک اکیپ پیگیر علت اختلال در شبکه برق شدند.
وی افزود: بعد از بازرسی و کنترل شرکت برق منطقه ای مازندران متوجه شدند که پست 230 کیلو ولت جاده بابل - کیاکلا به علت مشکل فنی و فشار بار زیاد به طور کامل از مدار خارج شده است و زمینه قطعی مکرربرق را در بابل فراهم کرده است.
وی اظهارداشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته ظرف مدت چند ساعت این مشکل فنی رفع شده است و این پست فشار قوی به مدار برگشته و در حال حاضر شهرستان مشکل قطعی برق ندارد.
فرماندار بابل بیان کرد: با توجه به اینکه شهروندان بابلی امروز روز سختی را در حوزه برق پشت سر گذاشته اند مدیر عامل برق منطقه ای مازندران قول مساعد داد که با توجه به رفع نقص فنی موجود بابلی ها از فردا قطع برق نخواهند داشت.
وی ادامه داد: آنچه امروز همه ما و شهروندان باید مد نظر قرار دهیم صرفه جویی و استفاده درست در مصرف برق است که با توجه به گرمای شدید روزهای اخیر نه تنها مشکل قطعی برق برای شهروندان بابلی فراهم نشود بلکه دیگر هم استانی ها هم بتوانند از این نعمت استفاده کنند.
شهرستان بابل دارای 530 هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار