از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش بامداد روز شنبه نوزدهم تیرماه تردد موتورسیکلت از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.
کد خبر: ۶۲۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 04 July 2018

 به گزارش تابناک مازندران، تردد انواع خودرو از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه هجدهم تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع خودرو از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

براساس این گزارش، رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.
 سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه پانزدهم تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی اضافه کرد: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور، تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه پانزدهم تیرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ معظمی گودرزی به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در ایام اعمال محدودیت‌های ترافیکی اشاره کرد و گفت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش بامداد روز شنبه نوزدهم تیرماه تردد موتورسیکلت از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج -چالوس و بالعکس را ممنوع اعلام کرد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز رادارند خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار