رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶ 05 July 2018

سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت تا روز شنبه 16 تیرماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت ترافیک در محور کندوان، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 جمعه 15 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور هراز تردد تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 13 تیرماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راههای استان است.
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار