بازرس وزارت کشور در حوزه آسيب هاي اجتماعي در بازديد از طرح هاي ساماندهي سواحل دريا در شهرستان "بابلسر" از عملکرد مطلوب پليس در اين طرح قدرداني کرد.
کد خبر: ۶۲۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 07 July 2018

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "حبيب زاده" بازرس وزارت کشور در حوزه آسيب هاي اجتماعي از تلاش و زحمات ماموران انتظامي استان در برقراري نظم و امنيت در سواحل دريا قدرداني کرد.
وي که روز گذشته براي بازديد از اقدامات طرح هاي سالم سازي دريا به سواحل شهرستان بابلسر عزيمت کرده بود، اظهارداشت: برقراري نظم و امنيت عمومي، مقابله با آسيب هاي اجتماعي، ارتقاء امنيت اخلاقي و کنترل ترافيک از جمله اقدامات ذاتي نيروي انتظامي در طرح ساماندهي سواحل دريا است.
بازرس وزارت کشور با اشاره به اينکه حضور نيروي انتظامي در سواحل دريا پررنگ و بسيار مطلوب ارزيابي مي شود، گفت: به نمايندگي از وزير محترم کشور و قائم مقام وزير از تلاش و زحمات فرماندهي انتظامي استان مازندران در حوزه ساماندهي سواحل دريا قدرداني مي کنم.
سردار حبيب زاده با اشاره به اقدامات گسترده و مناسب فرماندهي انتظامي استان مازندران در حوزه فرهنگي و اجتماعي در سواحل دريا، اقدامات فرهنگي دريا را از وظايف ذاتي دستگاه هاي مربوطه به ويژه اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان تبليغات اسلامي برشمرد.
وي با تاکيد بر فراهم کردن بسترهاي لازم براي حضور مسافران در سواحل دريا از سوي ادارات کل ورزش و جوانان، ميراث فرهنگي و گردشگري و جمعيت هلال احمر، گفت: بايد جايگاه استقرار مردم در سواحل مشخص تا ضمن جلوگيري از وقوع حوادث از بروز آسيب هاي اجتماعي پيشگيري شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار