در کتاب «روزشمار وقایع تروریستی ایران» آمده است: عناصر ضدانقلاب، ملامحمد کریمیان پیرمرد روحانی ۷۰ساله را پس از اینکه دست و پایش را بستند و کتاب‌هایش را روی سینه‌اش گذاشتند، با ریختن نفت به آتش کشیدند.
کد خبر: ۶۲۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 08 July 2018

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.
سوزاندن یک روحانی ۷۰ ساله توسط جانیان کومله

در کتاب «روزشمار وقایع تروریستی ایران» آمده است: در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۵۹، عناصر ضدانقلاب با پرتاب خمپاره‌ای از دهکدۀ حسن‌آباد به‌سمت فرودگاه، باعث جراحت ۱ درجه‌دار و انهدام ۱ دستگاه خودرو زیل و شهادت ۱ سرباز شدند. عناصر ضدانقلاب، ملامحمد کریمیان پیرمرد روحانی ۷۰ساله را پس از اینکه دست و پایش را بستند و کتاب‌هایش را روی سینه‌اش گذاشتند، با ریختن نفت به آتش کشیدند.

عناصر ضدانقلاب کومله و چریک‌های فدایی خلق ۲ بمب در ساختمان شهربانی مقر پاسداران و پیشمرگان مسلمان کرد و مدرسۀ لطف‌الله نژادیان و نیز ۱ بمب در منزل یکی از پیشمرگان مسلمان کرد منفجر کردند. نام ۲ تن دیگر از شهدای اعزامی از سپاه مبارکۀ اصفهان، محمد داودی و اکبر بخشیار است. طی ۲۲ روز درگیری‌های سنندج، ضدانقلاب حدود ۱۵۰ کشته و بیش از ۲۰۰ زخمی و ۱۱ اسیر دادند. همچنین مهمات و سلاح و اسناد بسیاری نیز به دست نیروهای اسلام افتاد. تعداد شهدای سپاه در این ۲۲ روز ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر تخمین زده شده است که بیشترین تلفات از گردان، ولی عصر تهران و اصفهان است. مجموع شهدا از سپاه و ارتش و پیشمرگان مسلمان و نیروهای دیگر نیز ۵۰۰ نفر گفته شده است. در منابع، دیگر تلفات بدین شرح اعلام شده است: ۶۱ نفر شهدای ارتش، ۷۷ نفر شهدای سپاه، ۵۵ پیشمرگ مسلمان کرد و نیروهای بومی، ۱۳ زن و کودک از وابستگان پیشمرگان مسلمان کرد، ۱ نفر از نیروی انتظامی و ۱ نفر از هلال‌احمر و ۳۰۰ تا ۵۰۰ زخمی.
منبع: میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار