سرپرست ورزش و جوانان قائم‌شهر گفت: تاکنون حدود ۷۰ درصد از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بازسازی شد. ۷۰ درصد از بازسازی ورزشگاه نساجی انجام شد
کد خبر: ۶۲۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 08 July 2018

جی پلاس؛ فرشید قدیمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازسازی پروژه ورزشگاه، کار بسیار سنگین و دشواری است و ما همه تلاش خود را برای رساندن آن به بازی اول لیگ برتر به کار خواهیم بست.

 

وی تصریح کرد: بازسازی ورزشگاه شهید وطنی از دوماه پیش که آغاز شد، تاکنون پیشرفت خوبی داشته‌است به طوریکه نماینده AFC در بازدید هفته گذشته، از پیشرفت کار یسیار راضی بود.

قدیمی با ییان اینکه پیمانکار طبق قرار باید، پروژه را به اتمام برساند، بیان کرد: همه تلاشها بر اتمام پروژه تا قبل از بازی اول لیگ است، اما با توجه به اهمیت کیفیت در ساخت ورزشگاه، یک احتمال ضعیف هم وجود دارد که ما به بازی اول نرسیم که امیدواریم همه موارد برای اتمام آن محقق شود و اولین بازی تیم نساجی در زمین خودش انجام شود.

سرپرست اداره ورزش‌وجوانان قائم‌شهر با اشاره به اینکه الویت اول، آماده‌سازی سکوها است گفت: تاکنون ۸۰ درصد لوله‌گذاری برای کابل‌کشی‌ها انجام شده و تا سه روز آینده تمام خواهدشد و برج نوری و اسکوربرد هم تا قبل از بازی نصب خواهدشد.

وی در پایان گفت: اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی به حدود ۸ میلیارد تومان بودجه نیازمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار