سه ماه نخست امسال، 13 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 08 July 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با اعلام این خبر گفت: برای اجرای این تعداد شغل 210 میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جذب شده است.
حجت‌الله عبدالملکی با بیان اینکه جذب تسهیلات اشتغال ‌زایی، بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 29 درصد رشد داشته است افزود: تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد نداشته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران بر ضرورت تقویت ایجاد فرصت شغلی با همکاری موسسه‌های کاریابی به دلیل پایداری آن تاکید کرد و گفت: سه ماه نخست امسال هزار مددجو نیز در این موسسه‌های شاغل شده و در این مدت نیز 15 هزار مددجو در دوره‌های آموزش مهارتی شرکت کرده اند.
عبدالملکی با تأکید بر ایجاد مشاغل پایدار با درآمد مناسب برای مددجویان افزود: توانمندسازی، مدل‌سازی و پشتیبانی سه مؤلفه راهبردی برای مدیریت جریان ایجاد فرصت‌های شغلی در این نهاد است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان را نظارت این نهاد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی دانست و گفت: برنامه‌های جدید اشتغال با هدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه و اجرای جدید توسعه کسب‌ وکار در دستور کار کمیته امداد مازندران قرار گرفته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با تاکید بر اهمیت جایگاه کارشناسان فنی اشتغال در این نهاد به دلیل ارتباط با مجری طرح و بازار افزود: افزایش مهارت ‌ها و بروزرسانی اطلاعات کارشناسان فنی اشتغال، یکی از برنامه های امسال کمیته امداد است.
توانمندسازی، ایجاد و تقویت توان درآمدزایی مددجویان کمیته امداد از سال 74 در دستور کار این نهاد قرار گرفته و بر این اساس تاکنون یک میلیون و 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده که بخش عمده آن مربوط به دهه 90 است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار