علیرضا شیروانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود این جوان 24 ساله عصر گذشته درمحدوده پل ماشلک شهرستان نوشهر غرق شده بود.
کد خبر: ۶۲۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 09 July 2018

وی تصریح کرد: به دنبال اعلام خبر غرق شدن این جوان در ساحل دریا ، بلافاصله نیروهای جمعیت هلال احمر، هیات نجات غریق، تیم امداد و نجات بندر به همراه نیروهای مردمی و تمامی فعالان کارگروه سواحل شهرستان در منطقه حاضر و عملیات جستجوی را آغاز کردند.
وی افزود: جسد این جوان پس از کشف در ساحل کپور چال نوشهر تحویل پزشک قانونی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: 7 تیم موتور سوار، 3 خودرو امدادی و 24 امدادگر به همراه 79 ناجی این جمعیت بر نقاط حادثه خیز نوار 56 کیلومتری سواحل شهرستان نظارت دارند.
گفته می شود این جوان 24 ساله نوشهری به همراه 2 دوست خود روز گذشته مشغول موج سواری در سواحل دریا بود.
طرح سالمسازی دریا در مازندران امسال از اول خردادماه شروع و تا 31 شهریورماه سال جاری به مدت 120 روز در 95 نقطه از338 کیلومتر ساحل خزر در استان مازندران اجرا خواهد شد.
طرح دریا از ساعت 8 صبح شروع و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
امسال حدود 900 ناجی غریق در داخل و خارج از طرح سالم سازی به حادثه دیدگان احتمالی خدمات رسانی می کنند.
بر اساس گزارش های رسمی ،‌ سال گذشته 62 نفر در فصل شنا در آب های ساحلی دریای خزر در مازندران غرق شدند که از این شمار 17 نفر بومی و بقیه مسافر بودند.
گزارش اداره کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران نشان می دهد که با اجرای طرح سالمسازی دریای خزر از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ، تاکنون آمار غرق شدگان حدود 63 درصد نسبت به سال 91 کاهش یافته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار