معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان البرز گفت: پیکر بی‌جان دختربچه 9 ساله که در کیلومتر 25 جاده چالوس گرفتار آب رودخانه کرج شده بود، پس از 26 روز تلاش مستمر پیدا و به مادر داغدار تحویل داده شد.
کد خبر: ۶۲۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 12 July 2018

داود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، اظهار دداشت: حدود یک ماه پیش، دختربچه‌ای که برای بازی به حوالی رودخانه کیلومتر 15 جاده چالوس می‌رود، در آب رودخانه سقوط کرده و گرفتار امواج می‌شود.

وی افزود: وقتی آب رودخانه دختر کوچک را در برمی‌گیرد، پدر این کودک، برای نجات جان فرزند به دل آب می‌زند ولی متأسفانه غرق می‌شود.

معاون هلال‌احمر استان البرز ادامه داد: این حادثه دل‌خراش جان پدر و دختر را گرفت و جسد پدر در ساعات اولیه جست‌وجو توسط نیروهای هلال‌احمر کشف‌شد ولی عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد دختربچه تا امروز که 26 روز از آن اتفاق تلخ می‌گذرد ادامه داشت.

رجبی با بیان اینکه صبح امروز جسد این دختر خردسال در کیلومتر 10 جاده چالوس یافت شد اظهار کرد: تیم غواصی عملیات رهاسازی از سوی هلال‌احمر استان البرز تا به امروز فعالیت کرد و پیکر بی‌جان ستایش خلجی به مادر داغدار تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار