سقف چوبی مسجد کامل در آتش سوخت، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و روند امدادرسانی و اطفای حریق به شایستگی انجام شد که از حضور متعهدانه گروه‌های امدادی و مردمی تشکر می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸ 13 July 2018

به گزارش تابناک مازندران، محمد اسلامی لحظاتی پیش در حاشیه بازدید از روند امدادرسانی و اطفای حریق مسجد جامع ساری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسجد جامع ساری تاریخی و ارزشمند است افزود: به دلیل اتصالی سیم برق که ریشه در شدت گرما و تابش خورشید به سیم‌های برق دارد که از پشت بام مسجد رد شده، آتش سوزی رخ داده است.

براساس این گزارش، استاندار مازندران دقایقی قبل در حاشیه بازدید از روند امدادرسانی و اطفای حریق مسجد جامع ساری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسجد جامع ساری تاریخی و ارزشمند است افزود: به دلیل اتصالی سیم برق که ریشه در شدت گرما و تابش خورشید به سیم‌های برق دارد که از پشت بام مسجد رد شده، آتش سوزی رخ داده است. وی افزود:سقف چوبی مسجد کامل در آتش سوخت، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و روند امدادرسانی و اطفای حریق به شایستگی انجام شد که از حضور متعهدانه گروه‌های امدادی و مردمی تشکر می‌کنیم.

وی افزود:سقف چوبی مسجد کامل در آتش سوخت، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و روند امدادرسانی و اطفای حریق به شایستگی انجام شد که از حضور متعهدانه گروه‌های امدادی و مردمی تشکر می‌کنیم.

اسلامی با اشاره به اینکه اورژانس، نیرو‌های پلیس، ویگان ویژه، نیرو‌های مردمی، آتش نشانی و … در عملیات اطفای حریق متعهدانه شرکت کرده اند گفت: در حال حاضر عملیات اطفاء تمام شد و گروه‌های امدادی در حال لکه گیری هستند.

استاندار مازندران ادامه داد: مسجد جامع ساری به دلیل ثبت ملی شدن، تابع ضوابط میراث است و مباحث بازسازی و احیای آن با مشارکت دست اندرکاران و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی آغاز می‌شود و با تمام قوا به حالت اول برمی گردد، اما در طراحی مسائل ایمنی نیز باید لحاظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار