شنیدیم برخلاف تصور همگان گلر ملی‌پوش پرسپولیس به همراه مدیربرنامه‌هایش به ترکیه سفر کرده تا با یکی از دو تیم خواهان خود به مذاکره بنشیند.
کد خبر: ۶۲۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 13 July 2018

 شنیدیم برخلاف تصور همگان گلر ملی‌پوش پرسپولیس به همراه مدیربرنامه‌هایش به ترکیه سفر کرده تا با یکی از دو تیم خواهان خود به مذاکره بنشیند. جالب آن که رسانه‌های ترکیه‌ای هم آب و تاب زیادی به سفر بیرانوند داده و مدعی شدند این گلر ایرانی پس از درخشش در جام جهانی روسیه با پیشنهادات مختلفی روبه‌رو شده است.

به گزارش خبر ورزشی رسانه‌های ترکیه‌ای ضمن تحلیل عملکرد علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸، مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهم‌ترین کار او در روسیه خواندند. در همین راستا شنیدیم فنرباغچه ترکیه خواهان عقد قرارداد با این دروازه‌بان ایرانی شده و حاضر است ۳میلیون یورو به علیرضا بیرانوند بپردازد. البته علیرضا بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با تیمش قرارداد دارد، اما جعفر کاشانی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد که اگر باشگاه‌های خارجی پول خوبی به گلر ملی‌پوش بدهند، شاید رضایتنامه او صادر شود.

توجه داشته باشید اگر فنرباغچه ۲میلیون یورو به خود بیرانوند و یک میلیون یورو هم به باشگاه پرسپولیس بپردازد، رقم فوق‌العاده بالایی است. با این پول بیرانوند تا آخر عمر خود و خانواده‌اش را بیمه می‌کند و باشگاه پرسپولیس هم درآمدی چند میلیارد تومانی کسب خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار