تاکنون وزارت ورزش و جوانان برای مرمت و بازسازی این ورزشگاه حدود 60 میلیارد ریال هزینه کرده است .
کد خبر: ۶۳۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 15 July 2018

عبدالله رضیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تاکنون وزارت ورزش و جوانان برای مرمت و بازسازی این ورزشگاه حدود 60 میلیارد ریال هزینه کرده است .
نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت : با تکمیل مرمت و بازسازی این ورزشگاه ، ظرفیت تماشاگران از 6 هزار نفر قبلی به بیش از 15 هزار نفر افزایش خواهد یافت.
رضیان اضافه کرد : تاکنون چهار جایگاه از 6 جایگاه ورزشگاه شهید وطنی از سوی پیمانکار تکمیل شده و در حال بتن ریزی کف است و این جایگاهها با حدود 14 هزار نفر ظرفیت برای دیدار اول نساجی با ذوب آهن آماده می شود .
** کار عمرانی یک ساله در کمتر از سه ماه
عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری و نظارت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان و حمایت نمایندگان شهرستان کار عمرانی یک ساله ورزشگاه در کمتر از سه ماه در حال خاتمه یافتن است.
رضیان افزود : اگر این پروژه عمرانی در یک فرصت زمانی مرسوم اجرایی می شد ، حداقل یک سال زمان نیاز داشت ولی با کار شبانه روزی پیمانکار برای رساندن ورزشگاه به دیدار اول نساجی ، کار پیشرفت خوبی داشته است .
وی برخی اظهار نظرها پیرامون توقف فعالیت عمرانی استادیوم شهید وطنی را ناشی از بی اطلاعی دانست و گفت : کار به صورت شبانه روزی ادامه دارد و نظارت همگانی از سوی استانداری ، اداره کل ورزش و نمایندگان شهرستانی بر پروژه انجام می شود.
این نماینده مجلس گفت : در شرایط فعلی این پروژه هیچ مشکلی مالی ندارد و کار با سرعت در حال انجام است و به نظر می رسد حدود 90 درصد ورزشگاه تا قبل از شروع لیگ برتر آماده می شود.
** آمادگی ورزشگاه برای دیدار نخست نساجی
نماینده مردم قائمشهر در مجلس اظهار داشت : در شرایط فعلی به نظر می رسد ورزشگاه شهید وطنی آمادگی برگزاری دیدار نخست نساجی در برابر ذوب آهن را دارد.
رضیان اضافه کرد : از نظر پیمانکار صرفا جایگاه خبرنگاران و به احتمال ناظران برای دیدار نخست آماده نمی شود، ولی سایر زیرساخت ها تکمیل و تحویل داده می شود.
استادیوم شهید وطنی ورزشگاه خانگی نساجی قائمشهر که قدمتش به حدود چهار دهه قبل می رسد برای بازسازی و مرمت جایگاه تماشاگران، رختکن بازیکنان و سایر زیرساخت های مورد نیاز از اوسط اردیبهشت ماه وارد فاز اجرایی شد.
طبق آخرین گزارش از مدیر فنی و عمرانی پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 80 درصد اعلام شد که با نصب برج نوری و اسکوربورد در دو تا سه روز آینده این حجم عملیاتی به 90 درصد می رسد.
رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران چهارم مرداد ماه استارت می خورد و نساجی قائمشهر در نخستین دیدار میزبان ذوب آهن اصفهان است .
نساجی قائمشهر طبق دستورالعمل سازمان لیگ فوتبال ایران برای تیم های لیگ برتری علاوه بر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، ورزشگاه ساری و تختی تهران را به عنوان استادیوم جایگزین به این سازمان معرفی کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار