رییس پلیس راه البرز از نصب و فعال سازی دوربین های ثبت تخلف درجاده کرج- چالوس خبرداد و گفت: تخلف رانندگان دراین مسیر ثبت می شود.
کد خبر: ۶۳۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 15 July 2018

ایرنا،سرهنگ رضا گودرزی افزود: با فعال سازی این سامانه ثبت تخلفات حادثه ساز ازحوادث درجاده کوهستانی کرج - چالوس پیشگیری می شود.

وی اضافه کرد: اکنون 3 دوربین درمسیرهای مختلف این محور ثبت شده که با توجه به ایجاد بستر های مناسب فیبرنوری امکان افزایش تعداد دوربین ها وجود دارد.

گودرزی افزود: علاوه برنظارت دوربین ها ماموران پلیس راه نیز مسیرتردد را رصد می کند.

وی خاطرنشان کرد: نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلف می تواند تخلفات انحراف به چپ وسبقت وسرعت غیر مجاز را ثبت کرده و با توجه به اینکه ازطریق سیستم پلاک خوان کنترل می شود، عکس آنها نیز گرفته خواهد شد.
وی گفت: انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز ازشایع ترین تخلفات در سطح محورهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس است که موجب بسیاری ازتصادفات یا انسداد جاده می شود.

این مسوول یادآورشد: رانندگان خاطی علاوه برتوقیف خودرو و دریافت نمره منفی، اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: چنانچه درطول مسیر برای پیشگیری ازهرگونه ترافیک راننده خاطی اعمال قانون نشود برگه جریمه به درب منزل ارسال خواهد شد.

وی افزود: جریمه تخلف سبقت غیر مجاز در جاده های دو طرفه 200 هزار تومان و انحراف به چپ 75 هزارتومان است که با کاهش این تخلفات حادثه ساز ، ایمنی و انضباط ترافیکی ارتقاء می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار